Sunday, September 16, 2012

City of Bones: The Movie


I was just finishing my review on "The Clockwork Prince" when I decided to go take a look at Cassandra Clare's website ...

There, I came across the posters of the main characters of "City of Bones" due out August 23, 2013.
Almost a year before you can enjoy!

I confess that I find them very nice even if Jace does not make me dream ...
Maybe because I have not opted for the actor Jamie Campbell Bower but for Alex Pettyfer.
But to each his own preference ...

I just hope that the film will live up to the book.
The Answer in less than a year ...

LA COUPE MORTELLE: LE FILM



J'étais en train de finir mon texte sur "The Clockwork Prince" lorsque j'ai décidé d'aller jeter un coup d'oeil sur le site de Cassandra Clare... 

Là, je suis tombée sur les affiches des personnages principaux de "La coupe mortelle." Un film qui devrait sortir aux Etats-Unis  le 23 Août 2013. 
Presque un an avant de pouvoir en profiter ! 

J'avoue que je les trouve très sympa même si celle de Jace ne me fait pas rêver... Peut-être parce que je n'aurai pas opté pour l'acteur Jamie Campbell Bower mais plus pour Alex Pettyfer. 
Mais chacun ses goûts... 

J'espère juste que le film sera à la hauteur. Réponse dans moins d'un an...

No comments:

Post a Comment

Blog Archive