Friday, August 23, 2013

TOGETHER IN CYN BY JENNIFER KACEY

Synopsis 
Members Only, Book One 


She knows it’s wrong. Cyn shouldn’t have feelings for fraternal twins Jared and Chris, her best friends. She shouldn’t want them to tie her up or strap her down, to take her one at a time—or together. The only way to control her taboo desires is to write them down and lock them away in her diary. Guys like Jared and Chris could never be interested in someone like her, or in the kind of sex she craves. 

But Jared and Chris have read her diary, and sweet little Cyn is in for the shock of her life. The brothers not only own a members-only BDSM club, they want her. Need her. And now, with their unlimited funds and an entire establishment devoted to fulfilling her darkest pleasures, they’re going to claim Cyn for their own.

Inside Scoop: If you have a kink, this book probably has it too. If you like your ménage romances extra hot with a side of male-male romance, spanking, voyeurism and girl-on-girl action, come and get it. 

Reactions 
I had a lukewarm reaction during my reading. 
The synopsis has inspired me to immerse myself in the adventures of the trio but I was disappointed with the plot while turning pages. 
The seduction scene in the bar made me curious but the intimate diary miraculously discovered made me cringe. The author begins a fairly intense scene to leave the reader with an heroine who fled to get off with her sex toys... 
Two hot guys and you run after a dildo? No freaking way! 
So, I get annoyed by the opening and by Cyn's childish behaviour. 

The alternating hot and cold made ​​me sigh. I had trouble getting into my reading and I've begun to tell me that I was wasting my time... 
When Jennifer Kacey managed to pique my curiosity. 

It all started with the club membership card and the circonstancies this card was given of course! To be honest, it was time to enter into the heart of the matter: the fantasies of Cyn. 

The arrival of new secondary characters has also spiced up the story and made it most compelling. The author has managed to combine the sensuality, suspense and some emotions in between the sex scenes. The scene in the library is a sensual feast and the one with the whip gave me the chills! 

The two brothers are hot as hell and I liked their different personality. They also distinguish themself from each others in their sexual preferences. 
Chris's tortuous past adds some chills to the story. 

If the story seemed disjointed, the author caught me by the hair to stay interested in her story by writing some intense sex scenes and engaging characters. So, if Cyn was not the best heroïn, I have however found the book exciting. 
I'm glad I've persevered. 

*TOGETHER IN CYN 
BY JENNIFER KACEY 

Traduction du synopsis
Réservé uniquement aux membres, Livre Un. 

Elle sait que ce n'est pas bien. Cyn ne devrait pas avoir des sentiments pour les jumeaux Jared et Chris, ses meilleurs amis. Elle ne devrait pas vouloir qu'ils la ligotent ou la restreignent, ou qu'ils la prennent un à la fois ou ensemble. La seule façon de contrôler ses désirs tabous est de les écrire et de les enfermer dans son journal. Des mecs comme Jared et Chris ne pourraient jamais être intéressés par quelqu'un comme elle, ou au style de sexe dont elle a envie. 

Mais Jared et Chris ont lu son journal intime et la douce Cyn va avoir le choc de sa vie. Les frères possèdent, non seulement, un club privé BDSM mais ils la veulent aussi. Ils ont besoin d'elle. Et maintenant, avec leurs fonds illimités et un établissement entièrement consacré à la réalisation de ses plaisirs les plus sombres, ils vont revendiquer Cyn pour eux. 


Scoop: Si vous avez un vice, ce livre l'a probablement aussi. Si vous aimez vos romances chaudes bouillantes avec un côté plaisirs entre hommes, des fessées, du voyeurisme et de l'action fille-fille, venez lire ce livre. 

Impressions 
J'ai eu une réaction mitigée durant ma lecture. 
Le synopsis m'a donné envie de me plonger dans les aventures du trio mais j'ai été déçue par l'intrigue en tournant les pages. 
La scène de séduction dans le bar a piqué ma curiosité tout en me faisant grincer des dents avec l'histoire du journal intime miraculeusement découvert. 
L'auteur débute une scène assez intense pour laisser le lecteur sur sa fin avec une héroïne qui s'enfuit pour se jeter sur son sex toys. Deux mecs super sexy et la nana préfère un gode ? C'est quoi ce bordel...
J'ai été agacée par l'ouverture et par Cyn. 


L'alternance de chaud et de froid m'a fait soupirer. J'avais du mal à entrer dans ma lecture et je commençais à me dire que j'allais perdre mon temps, quand Jennifer Kacey est parvenue à piquer ma curiosité. 
Tout a débuté avec la carte de membre du club et la manière dont elle est donnée, évidemment! Enfin, l'auteur entrait dans le vif du sujet: celui des fantaisies de Cyn. 

L'arrivée de nouveaux personnages secondaires a pimenté le récit et a rendu l'histoire plus captivante. L'auteur est parvenu a mélanger de la sensualité, du suspense et des émotions dans les moments précédents les scènes de sexe. 
La scène de la librairie est un régal de mise en scène sensuelle et celle du fouet m'a donné des frissons! 

Les deux frères sont chauds comme la braise et j'ai aimé leurs différentes personnalités. Elles se démarquent jusque dans leurs préférences sexuelles. Le passé tortueux de Chris ajoute, lui aussi, du piment à la lecture. 

Si le récit m'a paru décousu, l'auteur m'a rattrapé par les cheveux avec des scènes de sexe intenses ou avec des personnages attachants. Du coup, si Cyn ne m'a pas emballé, j'ai quand même trouvé le livre divertissant.
Je suis contente d'avoir persévéré.




Source
*Arc provided by Netgalley. I received this book in exchange of a fair and honest review.

No comments:

Post a Comment

Blog Archive